10 de marzo de 2014

Pero de Ambroa


Unha Cantiga de Amigo


Ay, amigo: pese a que vos andáis
jurando tanto que no me queréis
ante las damas siempre que las veis,
entienden ellas que vos perjuráis
y que me queréis vos a mí tan bien
como ellas quieren al que quieren bien
.

Y pese a que ante ellas a jurar venís
que no hacéis todo lo que yo os mando,
cuanto más de mí ya les vais hablando,
tanto más entienden que les mentís
y que me queréis vos a mí tan bien
como ellas quieren al que quieren bien
.

Y seguid aún con ese despecho
cuanto vos queráis seguir a porfía,
pues el cantar vuestro de maestría
entienden ellas que por mí fue hecho
y que me queréis vos a mí tan bien
como ellas quieren al que quieren bien
.



Universo Cantigas. Pero Garcia d'Ambroa
B. D. Lírica Profana Galego-Portuguesa. Pero Garcia d' Ambroa
Real Academia de la Historia. Pedro Garcia de Ambroa
Cantigas Medievais Galego Portuguesas. Pero Garcia de Ambroa
Rip Cohen, 500 Cantigas d’ Amigo: Edição Crítica / Critical Edition
Trad. E. Gutiérrez Miranda 2014




Ai, meu amigo: pero vós andades
jurando sempre que mi non queredes
ben ant’ as donas quando as veedes,
entenden elas ca vos perjurades
e que queredes a mí tan gran ben
com’ elas queren ós que queren ben.

E pero vós ant’ elas jurar ides
que non fazedes quanto vos eu mando,
quanto lhis máis ides en min falando,
atant’ entenden máis que lhis mentides
e que queredes a mí tan gran ben
com’ elas queren ós que queren ben.

E andad’ ora de camanho preito
vós vos quiserdes andar toda vía,
ca o cantar vosso de maestría
entenden elas que por mí foi feito
e que queredes a mí tan gran ben
com’ elas queren ós que queren ben.




☛ PyoZ ☚