24 de agosto de 2017

Álvaro Cunqueiro

Pero Meogo en el verde prado

—Di a dónde vas, mi cierva herida,
di a dónde vas, ¡ay, por mi amor!
—¡Voy para el verso de una cantiga,
mi cazador!

—Di a dónde va tu cabello, doncella,
di a dónde va, ¡ay, por mi amor!
—¡Va para un lazo de verde seda,
mi cazador!

—Dame una cita en el alba, mi amiga,
dame una cita, ¡ay, por mi amor!
—¡Donde el ciervo del monte el agua movía,
mi cazador!

—Nunca vi cierva en los labios echada,
nunca vi lazo que tense en el viento,
nunca vi ciervo que el río moviera,
¡ay, por mi amor!



Álvaro Cunqueiro. Pero Meogo no verde prado (books.google.es)
Ver la cantiga Enas verdes ervas de Pero Meogo
Trad. E. Gutiérrez Miranda 2017


                    ∼

Pero Meogo no verde prado

―Dime a onde vas, miña cerva ferida,
dime a onde vas, polo meu amor!
―Vou para o verso de unha cantiga,
meu cazador!

―Dime a onde vai teu cabelo, doncela,
dime a onde vai, polo meu amor!
―Vai para unha fita verde de seda,
meu cazador!

―Dime unha cita de alba, amiga,
dime unha cita, polo meu amor!
―Onde o cervo do monte a auga volvía,
meu cazador!

―Nunca vi cerva nos beizos deitada,
nunca vi fita que atesce no vento,
nunca vi cervo que volvese o alto,
polo meu amor!




☛ PyoZ ☚